ثبت شرکت در منطقه آزاد چابهار
چابهار یکی از مناطق آزاد تجاری ۷ گانه ایران محسوب می شود که در جهت نیل به اهداف کلان اقتصادی کشور و در مجاورت دریای عمان و اقیانوس هند بنا گذاشته شده است.

شهر بندری چابهار با مساحتی قریب به ۱۷۱۵۰ کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر ۲۲۰ هزار نفر در استان سیستان و بلوچستان و جنوبی ترین نقطه شرق کشور، در مجاورت دریای عمان در نزدیکترین فاصله با آبهای آزاد جهان یعنی اقیانوس هند قرار گرفته و تنها بندر اقیانوسی ایران است. موقعیت خلیج در این بندر و همچنین وجود آبهای عمیق و بریدگی های طبیعی، فضایی مناسب را برای اسکله های با عمق زیاد و مختصات لنگرگاهی مطلوب جهت پهلوگیری کشتی هایی عظیم اقیانوس پیما فراهم ساخته به طوری که این بندر از قابلیت تبدیل شدن به مگاپورت برخوردار می باشد.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در چابهار

بیشترین آمار ثبت شرکت در چابهار به ثبت شرکت با مسئولیت محدود اختصاص دارد که در ادامه مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود را شرح می دهیم:

۱- اصل گواهی عدم اعتیاد مدیر عامل.

۲- ارائه مجوز فعالیت اقتصادی در چابهار.

۳- دو برگ امضاء شده از تقاضانامه شرکت.

۴- دو برگ امضاء شده از شرکتنامه شرکت.

۵- دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت.

۶- کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی کلیه شرکاء.

۷- اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری اعضاء هیئت مدیره.

۸- دو نسخه امضاء ه از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و جلسه هیئت مدیره.

۹- اصل مجوز صادره از نهاد ذی ربط (چنانچه موضوع فعالیت شرکت از موضوعات مجوزی باشد).

۱۰- اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکت های چابهار مراجعه نماید).

۱۱- تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *