ثبت برند

برند یک نام عبارت طرح – نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص کننده خدمات یا فروشنده محصولی خاص می باشد که وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می گردد.عنوان قانونی برای برند نشان تجاری است .

لوگو
لوگو نماد تصویری است که برای بیان کردن یک عبارت – موضوع یا القا نمودن یک موضوع و معرف یک شرکت محصول , سایت یا وبلاگ و غیره است.

علامت تجاری
علامت تجاری نشانی است که قادر است کالا های تولیدی یا خدمات ارائه شده توسط یک شخص یا شرکت را از کالا ها یا خدمات سایر شرکت ها با اشخاص متمایز سازد.

به طور کلی برند یا علامت تجاری نشانی و یا لوگو است که تولیدات افراد تجار و یا اشخاصی در شرکت و یا واحد تولیدی که خدمات آنها را از سایر کالا ها در زمینه شبیه به آن از هم جدا می کند. برند یا علامت تجاری از نظر تعریف قانونی هر نشان مرئی و یا قابل رویتی است که کالا ها و خدمات اشخاص حقیقی را از یکدیگر متمایز می کند.که در واقع ثبت لوگو و ثبت برند یک ضامن تشخیص محصولات از یکدیگر توسط مشتریان در زمان خرید می باشد و عامل مهم در بازاریابی و کسب شهرت در شرکت ها میگردند که برای تنظیم موافقت نامه های اعطای نمایندگی لازم می باشد و در اصل یک ستون محکم می ماند که باعث رشد و رونق کسب و کار میشود .

فواید ثبت لوگو
تضمین تمیز دادن محصولات از یکدیگر توسط مشتریان
شرکتها میتوانند محصولاتشان را از یکدیگر متمایز کنند
بهترین ابزار و اساس تبلیغات و کسب اعتبار شهرت برای شرکتها می باشد
مدارک جهت ثبت برند
علامت تجاری حقیقی , ثبت علامت تجاری به نام شخص و علامت تجاری حقوقی به ثبت علامت تجاری به شرکت گفته میشود.

مدارک جهت شخص حقیقی
کپی شناسنامه
کپی کارت ملی
کپی کارت بازرگانی و در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد.
کپی مجوز فعالیت
مدارک جهت شخص حقوقی
کپی شناسنامه
کپی کارت ملی
کپی روزنامه تاسیس و آخرین تغییرات شرکت
کپی مجوز فعالیت
کارت بازرگانی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *